Saturday, October 1, 2011

Kobie Marketing launches industry-leading loyalty Platform with RBC Rewards

Kobie van propriëtaire ERTMS platform, die eerst werd ontwikkeld meer dan een decennium geleden.

Met Alchemy, heeft Kobie hervormd de manier toonaangevende bedrijven klant loyaliteit programma's uitvoeren door de integratie van de talrijke innovatieve eigenschappen met inbegrip van punten bundelen en "Integration" vermogens in haar platform. Deze functies toestaan leden te combineren punten over clients, programma's, services en productlijnen. Leden verdienen beloningen sneller zonder kosten programma te verhogen. Naast deze sleutel-differentiatie functie heeft Alchemy de mogelijkheid om een 360-ondernemingswijde gradenperspectief van de klant door middel van integratie van meerdere producten, klanten en business units.

"Kobie ontwerpt en beheren van klant loyalty programma's voor bijna 20 jaar," zegt Michael Hemsey, voorzitter van Kobie Marketing. "Onze klanten de mogelijkheid hebben om te herkennen en winstgevende relaties met hun klanten, terwijl het leveren van ervaring gebaseerde mogelijkheden via hun loyaliteit programma's bevorderen. Alchemy staat elke client de kans te onderscheiden zich van de concurrentie, rijden de gewenste klant gedrag, en te beheren zijn loyaliteit programma's van de end-to-end via website online rapportage en een volledig geïntegreerde beloning en reizen portal."

Kobie lanceerde onlangs de nieuwe industrie-leidende RBC Rewards programma voor RBC Bank, een dochteronderneming van de Royal Bank of Canada, met behulp van het platform van de alchemie. RBC Rewards programma niet alleen staat programmaleden kaart punten te combineren hun krediet, maar leden ook hun punten kunnen bundelen met andere clients RBC beloningen. Het groeperen concept zal kunnen leden verdienen punten meer agressief en grote beloningen sneller bereiken. Naast talrijke nieuwe beloningen introduceerde het programma ook de nieuwste innovatie in reizen, "Mijn manier beloningen". Met mijn manier beloningen kunnen klanten hun punten voor elke reis, inwisselen met behulp van een reisbureau van hun keuze. Geen beperkingen, geen outdata, zaterdag nacht blijft of gelden er andere regels. Ten slotte zijn klanten kunnen gebruiken hun punten voor reizen beloningen die echt willen.

Kobie en alchemie hebben de macht om te zetten de traditionele loyaliteit model en het zal blijven

No comments:

Post a Comment